הסוד הגדול של המשווקים המצליחים בעולם

יש לך מוצר טוב, שירות טוב, הצעה טובה לחיים טובים יותר! ובכל זאת... לא קונים ממך... לא קונים ממך בגלל שלא מאמינים לך. לא מאמינים לך בגלל שאתה לא משווק את עצמך באופן הנכון באופן שצריך לשווק בעידן הדיגיטלי.

התפתחות הטכנולוגיה והשינויים בהתנהגות הצרכנים בעידן הנוכחי מחייבים אותנו להתאים את אסטרטגיות השיווק והמכירות למציאות החדשה. אחד האתגרים המרכזיים ביותר הוא בניית אמון ובניית קשרים עם הלקוחות, וזאת לפני שהלקוחות מבצעים רכישה.
במילים אחרות:
אתה לא יכול להתחיל למכור מוצר ושירות לפני שיצרת מערכת יחסים שמבוססת על אמון עם קהל הלקוחות שלך.

לפני שהלקוחות יבחרו לרכוש ממך, הם צריכים להרגיש שהם יכולים לסמוך עליך, שהם מאמינים לך. בניית אמון היא בסיס עבור כל עסק מצליח בעידן הדיגיטלי. חשיבותה של בניית אמון במערכות השיווק והעסקים מקורה בכך שהצרכן מתקשה יותר ויותר להבחין בין המגוון הרחב של אפשרויות הרכישה. פרסומות והצעות שקשה לסרב להם נמצאות בכל מקום. האמון הוא המפתח שבעזרתו ניתן לפתור את הקשיים הללו ולהפוך אותם להזדמנויות לצמיחה והצלחה!

בניית אמון דורשת התמדה ואסטרטגיות מדויקות. על מנת לבנות אמון, העסק חייב להציע ללקוחות שלו ערך מוסף באמצעות תוכן איכותי, שירות לקוחות מצוין, ופתרונות לבעיות אפקטיביות שאיתן קהל הלקוחות שלכם מתמודד. כל התקשורת והפעולות של העסק צריכות לשרת את מטרה הזו – לבנות אמון.

זה מתחיל מיצירת תמונה חיובית של העסק ברשתות החברתיות, בקבוצות וואטסאפ, בבלוג שבאתר העסקי באמצעות עדכונים תדירים ותוכן, עד לתגובה מהירה ואמינה לתלונות ובקשות של הלקוחות – הכל מתוכנן ומבוצע במטרה להקדיש את תשומת הלב לבניית אמון

אפילו אני – כותב לכם כאן בבלוג שלי כדי ליצור אמון שאני האדם המתאים לפתור לכם את בעיות השיווק בעסק שלכם. בשליחות שלכם. הטור שלי הוא חלק מעולם התוכן שאני יוצר בכדי לייצר אמון.

על פי מחקרים, לקוחות שחשים אמון בעסק נוטים להיות לקוחות מרוצים יותר, לרכוש מהעסק שוב, ולהמליץ עליו לאחרים. בניית אמון לא רק חשובה לקיום העסק, אלא היא גם המפתח להזדמנויות של צמיחה והצלחה. ביצועי המכירות נגזרים מכך.
בסופו של דבר, בעלי עסקים שיודעים להכניס אמון בעסק שלהם מקבלים לקוחות מרוצים והצלחה עסקית מתמדת.

הנה תוכנית עבודה פרקטית מעשית ליצירת אמון באמצעות הוואטסאפ או כל כלי שיווק חברתי אחר שאתם יכולים ליישם כבר עכשיו בעסק שלכם ובשליחות שלכם:

הצלחות
צלמו בוידאו אנשים שמספרים על כך שהחיים שלהם הפכו להיות קצת יותר טובים – בזכות השירות שלכם, המוצר שלכם, תציגו מכתבי תודה וציטוטים של לקוחות מרוצים. הצטלמו עם לקוחות מחייכים ופרסמו! עובדות של הצלחה מאנשים אמיתיים מייצרות את האמון החזק ביותר!

ידע מבריק
ספרו ולמדו אנשים דברים שאתם יודעים. יש לכם המון ידע ותוכן, כתבו בכל יום על נושא חדש וצלמו את עצמכם בוידאו או כתבו על זה בצירוף של תמונה אותנטית. העולם צמא לידע חדש, לדעת חדשה!
שתפו את הידע שלכם עם העולם! שתפו בטיפים קצרים. אם אתם בתחום הטיפולי ספרו על דרכים להתמודדות עם מצבים לא נעימים (וכאלו יש לכל אחד….) תנו דוגמאות אמיתיות מהחיים שלכם.

אנושיות
בסוף של יום אנחנו כולנו בני אדם. עסקים עושים עם בני אדם ולכן הפגנה של אנושיות וקצת מהחיים הפרטיים שלנו יוצרת חיבור רגשי אמיתי. צלמו את המתכון החדש לפסח שהשגתם משיחה עם חמתכם, תספרו לעולם שיש לכם היום יום הולדת, יום נישואין, שנולד לכם תינוק חדש. אני באופן אישי לא ממליץ ולא מעלה תמונות של הילדים שלי לרשת, אבל יש דרכים להראות את עצמי כאבא אוהב גם מבלי שרואים את הפנים של הילדים שלי בתמונה. תהיו יצירתיים! תהיו אנושיים!

חוויות
העולם אוהב חוויות. אנשים אוהבים ורוצים לקחת חלק מחוויות חדשות, שתפו חוויות מהחיים האישיים שלכם ומהמשרד שלכם, זה יכול להיות סיפור קצר על תובנה שקיבלתם בעקבות טיול עם הילדים בגן החיות, זה יכול להיות סיפור על מפגש מרגש במשרד עם אדם מעניין,  זה יכול להיות סיפור ששמעתם מתוך כנס מקצועי בתל-אביב וזה יכול להיות וורט חסידי ששמעתם בהתוועדות.
שתפו בחוויות שלכם ותנו לקהל שלכם השראה.

כלי עבודה
שתפו והציגו את כלי העבודה שאיתם אתם פועלים, אל תפחדו לשתף את העולם עם הכלים שלכם. בעידן הדיגיטלי אי אפשר להסתיר שום דבר, הכל ידוע וגלוי ואפשר למצא כל דבר בחיפוש פשוט ברשת ובאמצעות הטכנולוגיה של הבינה המלאכותית. שתפו את הכלים הגשמיים שלכם, את הכלים הרוחניים שלכם, בערוץ היוטיוב של קובי שומר תוכלו למצא מספר סרטונים שמציגים את כלי העבודה שאיתם אני עובד. אלו הם הסרטונים עם כמות הצפיות הגבוהות ביותר בערוץ.  אנשים אוהבים תוכן שעוסק ב-״עשה זאת בעצמך״ ואפילו מכורים לתכנים מהסוג הזה.

לסיכום
בניית אמון היא מפתח להצלחה בעסקים ובשליחות. התקשורת, התוכן, השירות והפתרונות שאנחנו מציעים לעולם יכולים ליצור קשרים אמיתיים עם הלקוחות. בנו אמון ותראו כיצד המכירות וההצלחה שלכם צומחות ומתפשטות. תתחילו למכור אמונה ותפסיקו למכור מוצרים! רכישת המוצרים תגיע ממילא.
זכרו את המשפט הבא שראיתי על הקיר בכניסה למשרדים של אחד המנטורים שלמדתי מהם:
״אני לא סוגר עסקה, אני פותח מערכת יחסים״.

אז למה אתם מחכים? תתחילו לשווק אמונה!!!

טיפים, השראה והרבה מידע

הצטרפות לרשימת התפוצה שלי תעשה לך ולעסק שלך רק טוב!

Mailing List

אז נדבר?

בטח נדבר!

15 דקות של דיבורים יספיקו לנו כדי להבין אם אפשר להתקדם ביחד

חוזר אליך בתוך 24 שעות